ADMINISTRARE PERSONAL
Dacă ai o companie în plină dezvoltare și cea mai mare problemă a ta este lipsa timpului dedicat afacerii tale, ai ajuns la locul potrivit.
Noi, cei de la JobVille, oferim clienților noștrii un pachet sub forma unui abonament lunar pentru administrarea personalului. Ce înseamnă acest lucru mai pe scurt? Mai mult timp pentru afacerea ta și zero riscuri în fața organelor de control ale inspectoratelor muncii. Sau, mai în detaliu:
- Întocmirea tuturor actelor aferente angajării și lichidării salariaților;
- Întocmirea documentelor aferente modificării contractelor de muncă;
- Întocmirea diverselor adeverințe pentru salariați;
- Participarea la evaluarea periodică a personalului;
- Completarea și transmiterea în Revisal (întocmirea registrului unic al salariaților în format electronic, transmiterea registrului către Inspectoratul Teritorial de Muncă – ITM, eliberarea către salariați de extrase din registrul de evidență a salariaților);
- Reprezentarea societății în fața organelor de control ale Inspectoratului Teritorial de Muncă.
Managementul personalului:
- Consultanță cu privire la legislația muncii în vigoare;
- Întocmirea și modificarea Regulamentului Intern conform legislației în vigoare;
- Întocmirea și modificarea Contractului Colectiv de Muncă/acte adiționale și înregistrarea acestora la ITM;
- Reprezentarea societății în fața organelor de inspecția muncii;
- Relații cu angajații, în intervalele orare prestabilite de comun acord.
Servicii de personal:
- Date personale angajaţi;
- Întocmirea, modificarea şi încetarea contractelor de muncă;
- Fişa angajatului (definirea angajaţilor şi a datelor personale, date de contact, date profesionale, persoane în întreţinere, definirea tipului contractului de muncă şi a duratei acestuia, definirea datelor referitoare la salarii, sporuri, etc.);
- Fişa postului;
- Operare REVISAL: încheiere contracte individuale de muncă, modificări ale contractelor individuale de muncă prin acte adiționale, decizii;
- Evidenţa persoanelor cărora le expiră CIM, fișă aptitudini, avize psihologice, autorizații specifice postului;
- Planificarea concediilor la recomandarea Beneficiarului;
- Intocmirea procedurii de cercetare disciplinară;
- Adeverinţe pentru contribuţii, CAS;
- Adeverinţe pentru medic;
- Adeverinţe salariat;
- Decizii, cu opţiuni pentru acordul părţilor, de pensionare, demisie, suspendare.
Telefon / E-mail
Pentru candidați
+4 0770 920 949
+4 0770 419 697
+4 0771 361 200
Pentru companii
+4 0770 920 949
Program de lucru
Luni – Vineri
08:00 – 17:00